BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
^teriMas kerana Sudi MembaCa kisah buDax tuDunG Saji^

Wednesday, May 11, 2011

mari berdoa..,

AsaLamuaLaikum u aLL'S..,

ha peLik2 je kan ??? sbb nk cecite pasaL doa pLax nih haa.., ri ni yana mau share2 doA yang saye seLaLu baca pada suatu ketika duLu.., suatu ketika dahuLu okei tp sekarang makin d Lupakan doa yang yana seLaLu bace nih.., so skrang yana mau share2 La kt korang doa nih supaya yana akan kembaLi membaca doa nih..,

uit peLik je ea cmner baLey masih ingt Lg doa nih ?? haaaa..,

sebenanyer tiap2 kaLi nk membaca doa ni yana akan membuka buku note yana nih yang teLah di tuLis sendiri.., keLakar je kan bunyinye ?? tp memang nih La hakikatnyer..,

siap p jumpe ustazah okei menanyekan 'boLeh ke saya membaca doa dengan berpandukan buku ??' ustazah 2 pun menjawab boLeh xde masaLAh pun .., dengah hati yang riang + gembira mendengarkan jawapan 2 so saye pun menuLis La dengan secantik2 tuLisan d daLm buku note yana pada ketika daHULu..,

okei jom p membaca doa nih.., harapan apa yang kita buat akan d berkati oLeh Allah s.w.t hendaknya. amin..,


setiap doa ku kau dengarLah..,

setiap permintaan ku engkau terimaLah dengan Redha..,
setiap rintihan ku dengan sebab dosa kau hapuskanLah dosa ku ini..,
penderitaan jiwa ku memang segaLa dosa kasihiniLah aku..,
setiap kesungguhan ku bermujahadah, engkau kiraLah waLaupun aku Lemah..,

memang hambamu Lemah, maafkanLah aku..,
keLemahan itu memang sifat hamba..,
disiniLah dengan rahmat mu engkau maafkanLah seLaLu..,
atau dengan setidaknya dengan kemaafan engkau gugurkanLah dosa ku..,

bukan aku gembira dengan dosa yang aku Lakukan..,
tidakLah aku bangga dengan kebaikan yang aku buat..,
apa yang berLaku semua in ada maksud dari-Mu ya Allah..,
dengan dosa yang di suruh dukacita, brgituLah sifat hambamu..,
dengan kebaikan disuruh bersyukur, kerana ini anugerah hamba..,

pimpinLah aku seLaLu di daLam kehidupan ini..,
kerana kehidupan di dunia ini seLaLu sahaja menipu..,
kaLau engkau tidak pimpin aku tiada ertinya hidup ini..,
dan kecundangLah aku di muka bumi mu ini..,

amin..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...